Szukaj na tym blogu

ZAGLĄDAJĄ TUTAJ:

piątek, 5 kwietnia 2013

Nr 157. ELEGANCKIE KOLCZYKI W SOCZYSTYCH BARWACH. CYRKONIE + BICONE SWAROVSKI. AUTORSKI SPLOT MoniaArt

Dzisiaj pragnę się z Wami podzielić moim nowo opracowanym wzorem. Kolorowe kolczyki wykonałam przede wszystkim z kryształów Swarovski Bicone 3mm i 4mm, a w centralnej części umieściłam cyrkonie 14x7mm. Użyłam wyłącznie srebrnych półfabrykatów: sztyfty, kuleczki ozdobne 2mm i 1,8mm oraz kółeczka 2mm i 4mm. Całkowita długość kolczyków wynosi 5cm.
Opis:
1) Kolczyki różowo-beżowe. W ich skład wchodzą: Bicone 3mm Padparadscha oraz Vintage Rose; 4mm Ceylon Topaz. Cyrkonia markiza w kolorze Pink.
2) Kolczyki fioletowe. Wykonałam z: Bicone 3mm Purple Velvet oraz Crystal; 4mm Tanzanite. Cyrkonia markiza w kolorze Amethyst.
3) Kolczyki zielone. Składają się z: Bicone 3mm Palace Green Opal oraz Mint Alabaster; 4mm  Fern Green. Cyrkonia markiza w kolorze Pink Apple Green.

12 komentarzy:

  1. Ostatnio poleciłam swojej przyjaciółce Twoją str, zeby mogła wybrac sobie kolczyki ślubne.
    Otrzymała je ekspresowo!
    I muszę przyznać, że na zywo robią oszałamiające wrażenie!
    Piękniejszych w życiu nie widziałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) WOW!!! Bardzo Ci dziękuję za promocję mojej biżuterii. Jestem ogromnie wdzięczna i bardzo pozytywnie zaskoczona tak miłą opinią :*** Serdecznie pozdrawiam i życzę "połamania obcasów" na weselu przyjaciółki ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. te fioletowe są cudne ;) uwielbiam ten kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mnie również ten model najbardziej się podoba :) Szkoda tylko, że zdjęcia nie oddają rzeczywistego blasku i uroku kolczyków. Pięknie odbijają światło i szalenie elegancko się prezentują ;)

      Usuń
  4. Szkoda, że nie ma zdjęć na uchu, jak się prezentują.
    Moniu nie myślałaś może o zmianie bloga na układ kafelkowy. Wtedy wiele Twoich wytworów byłoby widać, a tak trochę zajmuje wyszukiwanie różnych modeli w kolejnych stronach.

    Pozdrawiam.
    monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie kolczyków na dłoni powinno mniej więcej zobrazować proporcję i stworzyć w wyobraźni widza obraz jak kolczyki mogą wyglądać na uchu :)
      Blog w układzie kafelkowym....hmmm. Szczerze, to jeszcze nie myślałam nad tym tematem. Na chwilę obecną na pewno nie będę zmieniać układu, ale w przyszłości nie mówię nie ;)
      Poszczególne modele można łatwo zlokalizować wchodząc w galerię zdjęć mojej biżuterii na FP, w opisie każdego egzemplarza znajduje się link z adresem danego modelu na blogu.
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  5. Jaka szkoda że nie znałam tej strony wcześniej :( te fioletowe kolczyki są moją wymarzoną biżuterią ślubną... niestety ślub już za mną ale za to bloga umieszczam w "ulubionych" :) jestem pełna podziwu pomysłów i wykonania - pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki Kasiu za te miłe słowa oraz za chęć dodania mojego bloga do swoich ulubionych, jestem wielce zaszczycona :) Może jeszcze kiedyś będzie wielka okazja, aby móc założyć wymarzoną biżuterię np. mojego wykonania ;)
      Pozdrawiam Cię gorąco :)

      Usuń
  6. W JAKIEJ CENIE SA TE KOLCZYKI???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczegółowych informacji udzielam drogą e-mail. Bardzo proszę o kontakt ze mną, pisząc na adres: monika.osuch@wp.pl

      Usuń