Szukaj na tym blogu

ZAGLĄDAJĄ TUTAJ:

środa, 2 stycznia 2013

Nr 134. SZEROKA BRANSOLETKA PLECIONA Z DROBNYCH KORALIKÓW

Z nadejściem Nowego Roku mam wiele ciekawych pomysłów na oryginalną biżuterię. Ostatnio udało mi się nareszcie zrobić bardzo efektowną bransoletkę, która od dawna chodziła mi po głowie. Ciekawa jestem czy Wam się spodoba!!! Prezentowaną bransoletkę wykonałam z drobnych szklanych koralików w kolorach jasnego i platynowego srebra, które połączyłam misternie za pomocą mocnej żyłki. Centralną cześć bransoletki ozdobiłam kryształkami Swarovski Bicone 4mm w kolorze Crystal HEL. Bransoletka mierzy 4cm szerokości i pasuje na dłoń o obwodzie 16-18cm - jest lekko rozciągliwa. POLECAM !!!

13 komentarzy:

  1. śliczna, pewnie była bardzo pracochłonna
    Pozdrawiam LaFaMi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rzeczywiście bransoletka pochłonęła kilka godzin mojej pracy, ale warto było, efekt przewyższył moje oczekiwania.

      Usuń
  2. Jest olśniewająca, ja to bym nie powiedziała, że tylko kilka godzin ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że bransoletka zrobiła na Tobie wrażenie :)Rzeczywiście bransoletkę wykonywałam przez kilka godzin, dokładnie dwa wieczory. Chyba mam już wprawę po 7 już latach zabawy w tworzenie biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna...niestety zawsze mialam problemy z zakupem bransolet. gdyz zawsze byly ciut opiete,:(czy mozesz taka zrobic z zapieciem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spodobała Ci się bransoletka Nr134. Oczywiście istnieje możliwość wykonania powyższej bransoletki z zapięciem. Jeśli nadal jesteś zainteresowana bransoletką zapięciem, bardzo proszę o kontakt na mój adres: monika.osuch@wp.pl
      Pozdrawiam i zapraszam :)

      Usuń
  5. Jest swietna bardzo mi sie podoba!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię i zapraszam do oglądania kolejnych moich prac :) Pozdrawiam

      Usuń
  6. czy Pani wyroby można gdzieś kupić? Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Biżuterię mojego wykonania można zakupić bezpośrednio u mnie, pisząc na adres monika.osuch@wp.pl Pozdrawiam

      Usuń
  7. witam, piękna :-) jaka jest jej cena???? Marta

    OdpowiedzUsuń